Strona główna
Lifestyle
Tutaj jesteś

Czy mogę zareklamować produkty w Monnari?

Lifestyle Data publikacji - 11 stycznia 2024 Autor - Redakcja mbon.pl
Czy mogę zareklamować produkty w Monnari?

Obecnie nabywanie produktów przez Internet jest powszechne wśród wielu osób, szczególnie jeśli chodzi o artykuły sportowe i odzież. Niemniej jednak, nawet w przypadku renomowanych sklepów online, czasami zdarzają się sytuacje, w których klienci chcą zwrócić zakupiony towar lub zgłosić reklamację. Prześledźmy więc, jak przebiega proces reklamacji i zwrotów w sklepie Monnari, aby poznać szczegóły tej procedury.

Zobacz także: Jak zwrócić towar w sklepie internetowym Gym Glamour?

Co oferuje sklep Monnari?

Monnari jest polską marką odzieżową działającą nieprzerwanie od 25 lat. Monnari wciąż realizuje swoją misję, inspirując kobiety do wyrażania swojej osobowości i podkreślania wyjątkowości. Marka doskonale balansuje między pielęgnowaniem tradycji, dbając o najdrobniejsze detale projektów, a jednocześnie idzie z duchem czasu, tworząc ponadczasową i wielowymiarową garderobę oraz zaangażowaniem społeczności.

Jak składać zamówienia w Monnari?

W sklepie internetowym Monnari proces zamawiania produktów jest łatwy i intuicyjny. Klienci mogą wybrać interesujące ich produkty i dodać je do koszyka. Następnie mają możliwość wyboru preferowanej formy płatności i dostawy. Sklep oferuje różne metody płatności, takie jak płatność przy odbiorze kurierem DPD lub za pośrednictwem paczkomatu InPost. Koszty dostawy są zależne od wybranej opcji.

Jak wygląda zwrot przez stronę internetową sklepu Monnari?

Gdy klient decyduje się na zwrot nabywanego produktu, sklep Monnari udostępnia łatwą procedurę dla tego procesu.

Osoby, które zrealizowały zakup za pośrednictwem konta klienta, muszą zalogować się na swoje konto i w zakładce historii zakupów wybrać odpowiedni numer zamówienia. Następnie, w szczegółach zamówienia, należy wybierać opcję „formularz zwrotu/reklamacji online” i go uzupełnić. Wysłany formularz w formie pliku PDF zostanie przesłany na adres e-mail klienta. Należy odesłać produkt na poniżej podany adres:

Dział Zwrotów Sklepu Internetowego Monnari

Magazyn Centralny

ul. J.Dąbrowskiego 4

93-173 Łódź

W przypadku, gdy klient dokonywał zakupów jako gość, procedura zwrotu ma nieco odmienny przebieg. W takiej sytuacji konieczne jest otworzenie e-maila z potwierdzeniem odbioru zamówienia, a następnie skorzystanie z łącza do strony – https://emonnari.pl/zglos-zwrot.html. To przeniesie do elektronicznego formularza zwrotów, gdzie klient musi wprowadzić numer zamówienia i adres e-mail, użyty przy składaniu zamówienia. Tutaj, klient ma możliwość wybrania produktów, które chce zwrócić. Po zakończeniu tej procedury, konieczne jest wysłanie produktów na adres podany powyżej.

Bezpiecznie, szybko i wygodnie z platformą Wygodne Zwroty

Usługa Wygodne Zwroty umożliwia wygodne zwracanie produktów zakupionych w sklepie Monnari oraz w ponad 10 000 innych sklepów internetowych, wszystko w jednym miejscu. Co więcej, użytkownik ma możliwość wyboru bezpiecznej i ulubionej formy dostawy. To rozwiązanie jest szczególnie praktyczne dla fanów zakupów online, którzy często dokonują zwrotów z różnych sklepów internetowych.

Aby zwrócić kupione artykuły w sklepie Monnari za pośrednictwem https://wygodnezwroty.pl/emonnari , wystarczy przejść przez cztery proste kroki: 

  1. Wybierz platformę zakupową online, do której planujesz zwrócić produkt – w tym przypadku klikamy sklep Monnari. Wypełnij krótki formularz, udostępniając informacje dotyczące wymiarów paczki. Wybierz preferowanego dostawcę, podaj niezbędne dane do dostawy i ureguluj opłatę za przesyłęi. Nie jest konieczne drukowanie etykiety ani ręczne adresowanie paczki.

  2. Dostarcz przesyłkę do wybranego punktu nadania spośród dostępnych 44 tysięcy, takich jak Paczkomat InPost czy sklepy Żabka, Stokrotka czy Lidl. Wybierz najdogodniejszą lokalizację dla siebie.

  3. Czekaj na zwrot środków za zwrócony towar od sklepu. Zazwyczaj, czas oczekiwania nie przekracza 14 dni od momentu złożenia odstąpienia od umowy.

Dostępne formy zwrotów płatności

Klienci sklepu Monnari mają możliwość wyboru różnych form płatności, w tym płatności online, przelewem bankowym, za pobraniem czy płatności kartą.

Jak wygląda reklamacja w Monnari?

Procedura reklamacji w sklepie Monnari została uproszczona, aby umożliwić klientom szybkie i sprytne zgłaszanie problemów z zakupionymi towarami i uzyskiwanie odpowiedniego wsparcia od obsługi klienta.

Aby zainicjować reklamację dotyczącą produktu zakupionego w sklepie Monnari, klient musi wypełnić formularz reklamacyjny, pobierając go ze strony internetowej, a następnie przedstawić swoje uwagi odnośnie zakupionego towaru.

Następnie klient musi przygotować reklamowany towar do wysyłki, wybrać preferowaną opcję dostawy, uregulować opłatę za przesyłkę i wysłać go na podany adres:

Dział Reklamacji Sklepu Internetowego Monnari

Magazyn Centralny

ul. Dąbrowskiego 4

93-173 Łódź

Po złożeniu reklamacji, klient otrzymuje informacje dotyczące statusu zgłoszonego problemu, co umożliwia monitorowanie postępu obsługi reklamacji.

Zwrot zakupionych ubrań w Monnari jest łatwy i elastyczny. Możemy zwrócić produkty w ciągu 30 dni od otrzymania paczki, używając formularza zwrotu online. Istnieje także opcja zwrotu w sklepach stacjonarnych Monnari oraz reklamacja towaru. Monnari pozwala wybrać dowolną metodę dostawy zwrotów, takie jak paczkomaty InPost, kurier DPD czy platforma Wygodne Zwroty. Dzięki temu możemy dostosować nasze zakupy do naszych indywidualnych potrzeb i preferencji. 

jak działa faktoring

Redakcja mbon.pl

Redakcja naszego portalu to zespół, który z pasją tworzy treści dostosowane do potrzeb naszych czytelników. Skupiamy się na dostarczaniu wartościowych i aktualnych informacji z różnych dziedzin życia.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?