Strona główna
Lifestyle
Tutaj jesteś

Namioty reklamowe po jakie najczęściej sięgają przedsiębiorcy?

Lifestyle Data publikacji - 25 września 2023 Autor - Redakcja mbon.pl
namioty reklamowe

Oprawa wizualna jest niesłychanie ważna w kontekście organizacji różnego rodzaju eventów. Niezależnie od miejsca i charakteru wydarzenia, jej część niemal od zawsze stanowiły namioty reklamowe. To rozwiązanie świetnie sprawdzające się nie tylko na otwartej przestrzeni, ale również na wydarzeniach organizowanych w halach czy innych obiektach użyteczności publicznej.

Obecność stoiska firmowego na targach branżowych, wystawach czy festiwalach jest świetną okazją do poszerzenia grona odbiorców i zyskania nowych, potencjalnych klientów. Dodatkowo, marka może w ten sposób ocieplić swój wizerunek i pokazać pozytywne nastawienie do różnego rodzaju imprez masowych. Aby jednak godnie reprezentować firmę w trakcie trwania wydarzenia, warto wyposażyć się w niezbędne elementy reklamy. Zastosowanie namiotu pozwoli w sposób dokładny wyznaczyć przestrzeń reklamową swojej marki, a przy tym ochroni przed deszczem czy nadmierną ilością słońca. Ważne jest natomiast, który z dostępnych na rynku namiotów wybrać? Odpowiedzi na to pytanie spróbujemy udzielić w dalszej części wpisu.

Namioty stelażowe – łatwość i prostota montażu

Na każdej imprezie plenerowej oraz targach, uczestnicy spotykają  przynajmniej kilka namiotów stelażowych. Zazwyczaj pełnią tam rolę stoisk wystawowych, sklepików czy po prostu miejsc do wypoczynku. Ogromną zaletą takich elementów jest prostota i szybkość montażu i demontażu. a to z uwagi na zastosowaną w nich formę konstrukcji stelażowej. Z tego też względu namioty stelażowe często nazywane są inaczej namiotami ekspresowymi.

To świetne rozwiązanie, stanowiące pewną alternatywę dla zwykłych banerów reklamowych. Estetyczna konstrukcja i dobrze sporządzona grafika powinny z łatwością przykuwać uwagę każdego uczestnika eventu.

namioty reklamowe
Namioty reklamowe

Namioty dmuchane – świetne o każdej porze roku

Wszystkie namioty reklamowe z grupy dmuchanych można podzielić na dwa rodzaje: stałociśnieniowe oraz wentylatorowe. Różnica pomiędzy nimi jest dość spora, a opiera się głównie na sposobie wtłaczania powietrza w głąb struktury materiału. Pierwsza grupa namiotów świetnie sprawdzi się wówczas, gdy w wyznaczonym dla stoiska miejscu nie ma źródła prądu. Takie nośniki pompuje się wtedy zazwyczaj pompką ręczną, a specjalne zawory chronią przed wydostaniem się powietrza na zewnątrz. Szczelny materiał – zwykle folia TPU – niczym balon utrzymuje powietrze w środku, aż do momentu ponownego otwarcia zaworu.

Sytuacja ma się nieco inaczej z namiotami wentylatorowymi. Wymagają one bieżącego dostępu do prądu, z uwagi na fakt stosowania specjalnych wentylatorów utrzymujących konstrukcję w nadanym jej kształcie. Zestawiając ze sobą obydwa te namioty, raczej ciężko o wskazanie faworyta. Wybór kształtu jest kwestią preferencji klienta, jeśli zaś chodzi o łatwość montażu minimalną przewagę zyskują namioty z wentylatorem.

strona internetowa dla biznesu

Redakcja mbon.pl

Redakcja naszego portalu to zespół, który z pasją tworzy treści dostosowane do potrzeb naszych czytelników. Skupiamy się na dostarczaniu wartościowych i aktualnych informacji z różnych dziedzin życia.

MOŻE CIĘ RÓWNIEŻ ZAINTERESOWAĆ

Jesteś zainteresowany reklamą?