Jak robić zwrot do sklepu Carry?

Zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym CARRY możesz dokonać na własny koszt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Możesz to zrobić na trzy sposoby:

  1. Szybki zwrot za pomocą paczkomatu InPost

  2. Zwrot poprzez punkt nadawczy DHL POP

  3. Zwrot za pomocą dowolnie wybranej przez siebie metody

Zwroty w sklepie internetowym Carry

Carrie oferuje klientom szeroką gamę produktów, które można zamówić online. Istnieje również możliwość zwrotu produktu, jeżeli nie spełni on oczekiwań kupującego. Dowiedz się, jak zwrócić zakupione produkty. Aby złożyć reklamację lub zwrócić towar, należy najpierw zalogować się na swoje konto Carry Store i przejść do sekcji „Reklamacje i zwroty”. Następnie należy wybrać interesujący Cię produkt i skorzystać z opcji „Złóż reklamację” lub „Zwróć produkt”.

Aby zgłosić reklamację lub zwrot należy wybrać odpowiednią opcję i wypełnić formularz. Proszę podać następujące szczegóły dotyczące zamówienia. Numer zamówienia, numer produktu, imię i nazwisko oraz adres Klienta. Następnie wyślij wypełniony formularz do Sklepu Internetowego Carry w celu potwierdzenia zamówienia. Następną czynnością jest wysyłka produktu do sklepu. Przed wysyłką upewnij się, że produkt znajduje się w oryginalnym opakowaniu i jest w dobrym stanie. Jeśli Twój produkt ulegnie uszkodzeniu w transporcie, skontaktuj się z przewoźnikiem tak szybko, jak to możliwe, aby zgłosić uszkodzenie.

 Jeśli wszystkie kroki zostaną wykonane zgodnie z wytycznymi, sklep internetowy Carry zwróci Ci pieniądze w ciągu 14 dni. Jeśli odbiorca nie będzie zadowolony z przedmiotu, może go wymienić na inny. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, a sklep internetowy Carry zwróci Ci pieniądze i wyśle ​​nowy produkt.Sklep internetowy Carry ułatwia zwroty, dzięki czemu możesz cieszyć się zakupami.

Inna metoda zwrotu do Carry

Jeśli potrzebujesz zwrócić towar do Carry, skorzystaj z usługi Wygodne Zwroty dostępnej pod adresem https://wygodnezwroty.pl/carry. Proces jest intuicyjny i nie wymaga drukowania etykiet – wystarczy wypełnić formularz, opłacić przesyłkę i nadać ją w jednym z licznych punktów nadania.

Jak zapakować przesyłkę?

Zwracany produkt najlepiej zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli nie jest to możliwe, prosimy o bezpieczne zabezpieczenie zwracanego produktu, aby zapobiec uszkodzeniom w transporcie.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

  • InPost Delivery Locker W ciągu 1-2 godzin od umieszczenia Twojej paczki w skrytce wyślemy Ci e-mail z linkiem do śledzenia, nawet jeśli paczka nie została jeszcze wyjęta ze skrytki przez kuriera.

  • DHL POP Wyślemy Ci numer przesyłki e-mailem natychmiast po dokonaniu płatności. Możesz natychmiast śledzić swoją paczkę na stronie internetowej DHL.

  • GLS Numer przesyłki wyślemy e-mailem natychmiast po dokonaniu płatności. Możesz natychmiast śledzić swoją przesyłkę na stronie internetowej GLS.

Redakcja mbon.pl