Zakup ubrań online to wygodna opcja, jednak czasami rzeczywistość po otwarciu paczki nie spełnia oczekiwań. Na szczęście wiele sklepów internetowych ma elastyczną politykę zwrotów w tym sklep House. Zatem co można zwracać w House?
Co można zwrócić w sklepie House?
W House możesz zwrócić wszystkie zakupione towary takie jak spodnie, buty, swetry, kurtki, skarpetki. Wystarczy, że rzeczy są z metkami i w idealnym stanie. A co z bielizną? Bieliznę można zwrócić jedynie w przypadku gdy jest ona zapakowana fabrycznie i opakowanie nie jest naruszone. A jak można zwrócić towar do sklepu internetowego House? Mamy cztery sposoby za pomocą strony internetowej House, przez zwroty przy wyborze raty PayPo, przez WygodneZwroty.pl oraz osobiście. Poniżej omawiamy wszystkie.
Zwrot przez stronę internetową House
Należy wejść na stronę House i zalogować się. Następnie znajdź zakładkę zamówienia i kliknij interesujące Cię zamówienie. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia kliknij opcję „Zwrot InPost” i wypełnij formularz zwrotu. Po wypełnieniu formularza zwrotu otrzymasz kod zwrotny, który będzie niezbędny do wysłania paczki na pocztę. Kod możesz wykorzystać przez 14 dni.
Kolejno trzeba zapakować zwracane produkty wraz z fakturą (którą znajdziesz w panelu klienta po wprowadzeniu szczegółów zamówienia). Zamiast faktury można dołączyć także kartę z wpisanym odręcznie numerem zamówienia. Jeśli zwracasz przesyłkę w starym opakowaniu wysyłkowym, pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej. Otrzymany kod zwrotny należy napisać (długopisem lub markerem) w widocznym miejscu na opakowaniu przesyłki. Nadaj przesyłkę w najbliższej placówce pocztowej InPost, podając kod zwrotny.
Zwrot przez Raty PayPo
Przy wyborze płatności PayPo, Klarna lub PayU Raty można dokonać zwrotu w ciągu 30 dni w dowolnym sklepie House lub za pomocą przesyłki kurierskiej (na własny koszt) na adres:
LPP SA Handel elektroniczny
Panattoni Park Tricity South II
Będzieszyn 103
83-000 Będzieszyn
Wtedy w ciągu kilku dni od przyjęcia zwrotu otrzymuje się zwrot pieniędzy za produkty w taki sam sposób, w jaki zostały opłacone pierwotne zakupy (konto bankowe lub karta kredytowa).
Zwrot przez Wygodne Zwroty
Strona Wygodne Zwroty daje możliwość zwrócić zakupiony towar do sklepu House oraz do 10 tysięcy innych sklepów internetowych w jednym miejscu, a na dodatek można wybrać swoją sprawdzoną i ulubioną formę wysyłki. Dzięki temu wszystko znajduje się w jednym miejscu jest to szczególnie przydatne jeśli, jesteś fanem zakupów online i często dokonujesz zwrotów z różnych sklepów internetowych.
Jak zrobić taki zwrot? Wystarczy wejść w house zwroty i link przenosi nas do strony Wygodne Zwroty. Zwrot wykonujemy do sklepu House, więc teraz wystarczy uzupełnić krótki formularz, który zawiera wymiary przesyłki, dane do wysyłki oraz sposób dostarczenia zwrotu. Tutaj wybieramy swoją sprawdzoną firmę kurierską. Ostatni krok to opłacenie przesyłki. Bez drukowania etykiet i adresowania paczki zanosimy ją do jednego z 44 tysięcy dostępnych punktów nadania takich jak sklepy Żabka, Stokrotka czy Lidl oraz Paczkomaty InPost. Można wybrać ten sklep w którym akurat robi się zakupy, co za oszczędność czasu! Teraz już pozostaje czekać na zwrot pieniędzy za zwrócone produkty od sklepu House. Czas oczekiwania jest to maksymalnie 14 dni od odstąpienia od umowy.
Osobisty zwrot do salonu House
Planujesz kolejne zakupy w swoim ulubionym sklepie, ale tym razem chcesz wszystko przymierzyć od razu? To idealna okazja by oddać zakupiony towar w internecie w stacjonarnym salonie House. Przy kasie wystarczy podać numer zamówienia oraz oddać zakupiony towar. Numer zamówienia znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zakup towaru.
Mamy nadzieję, że już teraz wiesz ja robić zwroty do sklepu House i nie będzie cię już więcej martwić ta zakupowa kwestia.